si rikam, ze by nemel byt pro firmy problem udelat takovy engine, aby reklamni obrazky a informacni obrazky byly v jednom adresari, nejlepe s priponou flash a nahodne generovanymi nazvy.
Pak by uzivatel mel na vyber - bud uvidi vsechno, nebo nic....
Odpovědět0 0
Výtečně, bravo. Takže reklama je pozitivní, sluníčková, skvělá a otevírá mi dveře k obsahu a já mám být rád? Já zlej uživatel webu, používám program abych vůbec mohl číst článek a neproblikal se mi mozek do Bohnické léčebny? Tak to snad ne Vážení :) Obsah který 99% webu produkuje je odpad, protkanej PR článkama. Reklama je z více jak 50% neúnosně agresivní a obtěžující. Server má mít odpovědnou osobu která udrží obsah těchto exkrementů v rozumné rovině tak, aby uživatel nebyl nucen za A - použít blokaci exkrementů, za B - odejít a web ani nečíst. Účinek reklamy na mě 0%, ovčané možná něco kolem pár procent. Proč jsem dlouhá léta reklamu toleroval, nevnímal, neměl potřebu blokovat? Ryba smrdí od hlavy! A mimochodem pane redaktore, rohlíky nekradete, pokud Vám dá sámoška k dipozici zadarmo. Buďto bude obsah za to stát a já si zaplatím adekvátní částku. V opačném případě, když sámoška nabízí pečivo zadarmo, byť je okoralé, vezmu ho taky. Ono se časem ukáže, jestli se hamižnost vyplatila. Jediné co se stane, že servery budou donuceny obsah zpoplatnit, nebude-li zlodějská částka odpovídat, lidi nezaplatěj a werver půjde do kytek tak jako tak. V této kauzalitě je jediná příčina, hamižnost webu, nenažraný agenti PR a samozřejmě tvůrci otravných agresivních reklam. Změńte reklamotvorbu a její intenzitu, a nebudete muset vymýšlet tyhle agitačky. Nashle.
Odpovědět0 1
Reklama není skvělá, je otravná, ale je to takřka jediný způsob, jak udržet obsah webů pro čtenáře víceméně zadarmo. Pokud je té reklamy moc, pak to znamená, že článek je "drahý" a je už akorát váš problém, zda jste ochoten za přečtení článku tolik zaplatit nebo jít jinam, kde je obsah levněji (s menším množstvím otravné reklamy).
K těm rohlíkům, situace u webu je analogická tomu, že byste rohlík v samoobsluze dostal zadarmo, ale k němu také reklamní katalog nebo byste za rohlík musel zaplatit. Samozřejmě je možné vzít rohlík zdarma a katalog si nepřečíst (reklamu ignorovat), ale převzít rohlík zadarmo a nepřevzít katalog, kvůli kterému je rohlík zdarma,... Stejně se lze zamyslet nad cenou tiskovin. Myslím, že kdybyste si mohl vybrat mezi verzí časopisu s reklamami za 25 Kč a verzí bez reklam za 70 Kč, asi byste zvolil tu reklamní verzi.
Myslím, že zrovna přehnané reklamy nejsou náš problém, abychom museli za reklamu agitovat. Jde o normální aktualitu se zdrojem z Financial Times, která v posledních dnech obešla celý svět.
Odpovědět1 0
Asi jsem právě pochopil, proč ještě pořád AdBlock nemá (otevřenou) možnost fungovat jako blacklist...
Odpovědět0 0
Pokud se reklama necpe do ovládacích prvků že na ní omylem klikáte nebo nevyskakuje přes obrazovku tak mi nevadí a nemám potřebu ji blokovat.
Odpovědět1 0
Přesně tak, reklamy jsem začal blokovat poté, co se vymkly veškerým akceptovatelným způsobům. Je to úplně stejný výsledek jako u pop-up oken. Dokud sem tam vyskočilo nějaké okno, dalo se to akceptovat. Když se po zobrazení stránky začalo objevovat několik pop-upů, tak jsem je zablokoval.
Po problémech s reklamami na jistém serveru a odpovědi provozovatele, že "nemůže ovlivnit jaké reklamy se zobrazí", jsem si ADP nainstaloval taktéž. (Vůbec nechápu, jak je možné, že flash reklama s rotujícím textem vytěžuje jeden core CPU na 100%.)
Osobně iniciativě za "nerušivé" reklamy fandím. Pravidla ADP mi přijdou hodně striktní, ale nějaká regulace je nutná. Pokud provozovatel webu nějaká rozumná pravidla vypíše a bude je dodržovat, nemám problém na daném serveru ADP vypnout. (Bez zvuku, jasně odlišená reklama od textu článku, bez zvuku, růného problikávání apod).
Jelikož problém s blokováním reklam ovlivňuje všechny provozovatele webů, neměl by být problém se spojit a dotlačit zadavatele reklamy k jasně daným pravidlům.
PS. Jak už zmínil Mr.Lolendo, nejvíc iritující je, pokud se odkaz na další článek překryje nějakou pohyblivou reklamou.
Odpovědět1 0
Souhlas. Docela by mě zajímalo, zda Vám např. vadí banner Chieftecu, který se tady na SHW teď zobrazuje v horní části pravého sloupce, když už zmiňujete problikávání. Jeho frekvence mi nepřijde rušivá, ale každý na to samozřejmě můžeme mít jiný názor.
K té poslední poznámce, že někdy pohyblivá reklama překryje odkaz článku (nebo obecně prvky webu sloužící k navigaci) – tohle nemusí být ze strany provozovatele nutně úmysl, ale jen technické nedopatření. Nám se to v minulosti taky už párkrát stalo, přestože to nebyl záměr ať už z naší strany, nebo ze strany inzerenta. A někdy může odstranění takovéto chyby trvat delší dobu, což pak chápu, že na návštěvníky může působit jako záměr.
Odpovědět1 0